hmm

Jag lägger ner detta med att försöka fixa och greja, så jag snodde denna tills jag kanske får hjälp av en linda tipsade mig om.
Nu har Iszabella precis vaknat här. Tur att jag hann hämta maten och käka innan.
Det blev en kycklingrulle för mig , och pizza för david. Gott var det!
Tror lillbebisen var nöjd också, fick allt en lite puff. Hihi.
Iszabella har blivit hostig, känns som hon är sjuk jämnt. Stackars min prinsessa.
Trött är man också, så ikväll blir det inte sent. Ska väl kolla klart på filmen som jag somnade ifrån igår..

Ha en underbar fredag alla.

Kommentarer
Postat av: jenka

haha, det kanske är bäst! ^^

2010-01-29 @ 16:52:42
URL: http://jennickanielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0