Inspiration !

När det väl blir dags att flytta kommer jag direkt inrikta mig på barnrummet.
Jag vill ju göra det så mysigt där inne, och jag hade tänkt använda mig av färgerna babyrosa och babygrön.
Om nästa lilla krabat blir en flicka, så går de ju ihop mer med grön och att använda bara rosa blir nog lite enformigt. Så även fast de är nya tapeter så ska de målas om. :)
Nu längtar jag bara tills jag får en lägenhet, söker lite privat också då eidar verkar ha ett stort problem i skallen.
Sitter och kollar lite inspiration på nätet , men inget jag verkligen fastnar för , men de är ju ett tag kvar tills vi ens får en lägenhet så ja har ingen brådska! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0