Intriger eller sitt liv ?

Folk som sitter och bloggar för att skapa intriger runt sig borde kanke tänka om och blogga för de man lever för, om de ens betyder något för människan? Verkar ju inte bättre. Patetiska människa! Och sedan ta bort de man skriver, mening med att skriva de överhuvudtaget då? Så skrattretande och barnsligt, barn som har barn säger jag ! Men de är alltid roligt när folk är lite avundsjuka på andras liv, för de är ju bara så det är ;). Jag gör som jag vill, jag behandlar mitt barn som jag vill. Sedan får folk komma med va de vill. Man börjar ju undra vilken uppfostran du haft ! Hejhej för mig.

Kommentarer
Postat av: anna

Min bror ringde mig förut och prata lite, han skickade även sms och berättade ( om vi nu tänker på samma) ^^ Och den uppfostran är verkligen inget bra, de kan jag lova dig ;)

Ni behandlar eran dotter så bra du kan, och dom flesta vet att ni gör allt för henne ( emot vad vissa andra gör) Folk är bara patetiska!

2010-01-14 @ 21:33:58
Postat av: Malin

Så sant så sant, du&david behandlar iszabella jättebra tycker jag , och hon kommer att få en bra uppfostran :)

2010-01-16 @ 00:20:41
URL: http://mammatillmedina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0