Lillbebisen!

Idag fick vi se vår lillbebis för första gången. Helt underbart.
Kan tyvärr inte bjuda på några bilder nu, då det bara blir suddigt när jag tar kort. Så ska försöka fixa det.
Men tänkte däremot slänga upp en liten video, för david filmade skärmen :) .
Men jag måste ju bara komma på hur man gör först.:P
H'n var iallafall 12 cm lång, och jag blev bakåtflyttad en vecka (Det jag visste) så BF blir den 100707. :)
En vecka mer eller mindre gör inget.
Vi ska dit igen nu på måndag för då ska läkarna studera hjärtat på barnet. Det är inget fel på barnet alltså.
Utan jag ska dit som "provkanin" , hon tyckte att hjärtat slog fint och att jag var smal och fin så man hittade lätt, så hon fråga om jag ville vara med. Gör ju inte mig något, får ju bara se lillbebis igen.
Läkarna ska studera för att de ska lära sig mer kring hjärtat och så på fostren. Ska faktiskt bli roligt att komma dit på måndag :)

älskar de lilla livet inuti mig !


Kommentarer
Postat av: jenka

Häftigt, och underbart

2010-01-28 @ 18:22:37
URL: http://jennickanielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0