Myspys vecka!

Idag vaknade både jag och Iszabella vid 7, Iszabella var snuttig och ville ha napp (hon använder de endast när hon är trött, annars vill hon inte ha den). Jag var jätte pigg och satte på tvn , vakna med the voice.
Efter en stund så la jag henne på en kudde , med täcke över henne och gick ut i köket. När jag kommer tillbaka, då har ungen somnat. Haha , första gången hon bara somnar så! Så sött låg hon där med halvöppna ögon. Så jag bar in henne till david , och hon sov fram till halv 12 , 12 någon gång. :O.
Ja, iallafall .. Lisa har precis varit här och druckit kaffe. Vi var i affären en sväng också , så jag handlade in köttfärs och allt till maten. Så här är snart maten färdig. Jag och bebis är vrålhungrig så här kommer de bli en stor tallrik. ;)



Två dagar kvar tills vi får se de lilla livet som lever inuti mig. Underbart ska det bli !

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag är inte alls rädd inför förlossningen. Längtar dit. Jag kan inte vara rädd trots att jag kanske "bör" med tanke på hur min mamma hade det med oss 3. :D Det var massiv blodförlust, navelsträng runt halsen, klipp och sprack och jag hade 0-puls några gånger.

Men jag tror att jag kommer föda fort och fint! Hade du EDA och/eller sådant när du förlöste? Hur såg familjen på att ni skulle få en etta och tvåa? =D Kram

2010-01-26 @ 19:37:28
URL: http://didaj.blogg.se/
Postat av: Sofie

Tack så mycket :) Den 22e låter som ett bra datum att titta ut.. Vill inte att han ska stanna i magen allt för länge efter bf.



Grattis till dig med :) ett litet syskon på G. Så kul!

2010-01-26 @ 20:22:36
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0