Nu så

Röj hela dagen ..
Vi har varit och storhandlat, och jag hatar det verkligen !
Kommer ihåg när jag bodde ensam i min etta innan jag träffa/blev tillsammans med david.
Då var de jätte kul och handla, precis då man flyttat. För då kunde man ju välja va man ville, inte de mamma alltid köpte.
Men nu känns det bara som ett rent "helvete", tar lång tid och alltid glömmer man något. Denna gången fick vi med allt på listan, men de är inte alltid. :P
Efter de åkte vi hem och slängde av allt, och sedan bort till davids mormor för att hämta Bella, och sedan iväg igen, till vänersborg . För idag ska Bella sova hos farmor, faster,farbror och alla katter. Helt tokig i katter är hon dessutom.
Efter de åkte vi till maxi igen, för vi blev tipsade om en go kräftsallad, och som alltid blev det annat plock också. :) Som lite ajvar, och annat. Så himla gott :)
Så nu är vi äntligen hemma, och har slängt i oss tacos.
Så de blir strax att slänga sig i soffan o glo på någon film med antingen honungsmelon, eller den stora godispåsen som blev köpt förut.
Får försöka sova tidigt , så man får sova ut lite imorgon innan det blir iväg till Liams kalas :).

Ja så har dagen sett ut idag. Hejhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0