Nu tänkte jag vara lite "snuskig"

Detta är min menskalender som jag använde , ni hittar en sådan på libresse.se.
Dropparna står för när man hade sin senaste mens.
Hjärtat står för ägglossning
Gula pluset står för personlig anteckning och ni kan ju gissa vad det står där. ;P
Iallafall saken jag försöker komma till är den att om man går in på ex babyvarld.se och skriver in beräknad förlossning 7 Juli. (Mitt BF)
Då står det att jag hade ägglossning den 14 oktober, (och det är där hjärtat är på kalendern) Så det är ju där det har tagit sig..  På pricken, Eftersom att de gula plusen dyker upp en vecka innan och en vecka efter. Bara inte bebisen vill komma en vecka senare än 7 Juli.
Lätt som en plätt ! :)


Kommentarer
Postat av: Marie

Det gör inget om du går ett par veckor över tiden,för då kan jag passa trollungen när du ligger på bb.Jag har semester då:

2010-01-29 @ 20:13:35
Postat av: Nina

Vilken cool grej :)

Vi har BF ungefär samtidigt ;)

2010-01-29 @ 20:38:51
URL: http://ninawikizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0