Rensning med mera

Idag gick jag och Lisa upp vid åtta, tog bussen vid tio över nio till Lisa, hämtade sedan ut paketet ifrån HM.
MASSOR med fina kläder och ett par skor till Bella, och lite till David. Jag fick vänta !
Sedan mötte jag david vid Willys vid 11.20 ungefär, handlade lite smått och sedan drog vi hem igen :)
När vi kom hem , så rensade jag vanligt som Iszabellas garderob. Jag gör alltid det när nya kläder ska in, och det finns alltid något att plocka bort. Tråkigt men så är det. Hon växer så det knakar. 
De är ju självklart kläder jag inte slänger. Det är bara vissa kläder, som ex vita kläder som blivit riktigt fula efter all smuts, och lite annat som blivit urtvättat , men de fina kläderna lägger jag ju undan för man vet ju inte om det är en liten flicka som gömmer sig i magen :).
Nu för en stund sedan upptäckte jag att jag hade fått mail , om en lägenhet i vänersborg :). Får se vart de leder.. 
Jaja snart blir de mat här. Hejhej.
 

Kommentarer
Postat av: Marie

vart i vbg?

2010-01-20 @ 20:18:00
Postat av: Faster anna :)

Nehe? vart i vänersborg ligger denna? :D

2010-01-26 @ 12:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0