stå för vem du är

Kommentar:
cisco - Mmmm.Du sj då???????????vart i helvete är din valp?????har int hört nåt om den på länge


Eller vem du nu kallar dig vara, för det första - stå för vem du är !
Ne vem är du som ska veta massa om "min" hund?
Jag har skrivit innan att vi gjorde oss av med henne, då vi TÄNKTE på hennes BÄSTA, då det inte finns någon tid.
Eller tycker du att en hund ska bo hos en familj där den kanske inte får den tid den behöver?
En hund är inte bara en hund, utan de är också ett liv , som behöver mycket uppmärksamhet.
Speciellt med sådana raser, de behöver mycket träning men tyvärr så hade vi inte den tiden för henne.
Så hon kom till en bra familj, på landet. Där har hon det bättre.
Men vad har det med saken om att våra grannar binder fast hundarna ute i denna kyla ?
Patetiska människa, väx upp förhelvete.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Grattis till grav :) När är det beräknat för dig..

Angående dom nyinflyttade : Binder dom fortfarande fast hundarna på nätterna? Jag tycker du borde ringa och slänga en anmälan på dom. Du kan ju vara privat. För att göra så där emot ett djur är så jävla fel ... Fan för såna människor. usch jag blir galen när jag läser / hör / ser något sånt.

2010-01-29 @ 22:24:26
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Linda

jag håller med alexandra som skrivit en kommentar ang att polisanmäla dom!hundar får enligt lag inte stå bundna ute utan riktigt vindskydd och filtar att ligga på. dom måste också ha vatten hela tiden o så. när dom är bindna så sjunker kroppsvärmen så fort att dom lätt blir nerkylda o riskerar att bli allvarligt sjuka. o om inte annat få urinvägsinfektion osv. o som sagt du kan vara anonym! om du känner att du personligen inte orkar med tjaffs. o jag vet inte vad som hänt med din hund osv..men jag håller med om att anser man inte att man har tid,pengar osv till djuret så ska man inte behålla det! då får man ta sitt ansvar o lämna bort det till nån som har det man själv saknar. och lära sig en läxa av att man skaffade ett djure man inte kunde ta hand om..inte mer med det! ha det bra <3

2010-01-30 @ 07:41:55
URL: http://melly.blogg.se/
Postat av: Nina

:) Vi bor i Mora.. du då?

2010-01-30 @ 09:44:07
URL: http://ninawikizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0