Väggdekor !

Nu har jag fått en idé om hur jag ska göra i Iszabellas och bebisens rum.
På ena väggen ska jag måla upp detta stora slott. :)
Hittade den på nätet, den var en meter hög och kostade drygt 1000:- , men som ni ser så är inte den så svår att rita upp på en vägg själv. Sedan har jag kommit på lite egna ideer kring slottet och såhär ser det ut.

Sängen ska vara till vänster om slottet och efter sängen ska hon ha ett bord och två stolar (fick dock bara plats med en stol på bilden) och en rosa rund matta . :)
Och eftersom att det antagligen inte kommer bli någon flytt innan 1 maj så tänkte jag vänta med andra väggen för blir det en flicka så kan jag planera den på ett annat sätt. Blir nog inge mer rosa men kanske lite onödigt att måla och greja cirka en månad innan lillbebis har kommit. Då kan man ju vänta :)

Älskar att ha en dotter, det finns så mycket sött och fint. Finns inte alls lika mycket till pojke. Inte för att de spelar någon roll, men det är så roligt att pilla saker som detta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0