vill byta ..

Jag vill ha en ny soffa, eller inte bara jag utan david med .
Jag blir så trött på vissa saker så himla fort.
Men vill ju absolut inte ha någon ful ikeasoffa, de har ju verkligen inga snygga.
Köpte mig en gång en soffa därifrån när jag bodde i min lilla 1:a och den var verkligen inge bra alltså.
Men man får väl ha denna så länge och kanske byta senare eller så kanske man inte alls vill byta sedan när man har flyttat. Ja vi får se hur det blir med de. :)
Nu har man precis käkat här, slängde ihop potatismos med fiskpinnar, jag orkade verkligen inte stå med maten i flera timmar. Men nu är magen mätt, och hoppas bebis är nöjd där inne med va h'n får ;D .
Nu ska jag ta och gosa med finaste flickan på jorden.
pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0