14 Juli

Jag har väl egentligen inget speciellt att skriva. Förutom att vår lilla Nicole är 4 veckor idag.
Och att det har varit ÄCKLIGT varmt idag. När det är varmt klagar man på värmen, när det är kallt då vill man ha värmen. Men okeeeej, detta är faktiskt överdrivet. De är fan synd om barn och djur i denna värme. Så det blir för det mesta att vara inne med fläkten på. Nu ska jag snart sova, somna till en film eller något.
Imorgon ska jag tvätta klockan 10.00 , och måste iväg och handla tvättmedel för det var visst slut.
Och imorgon ska jag med min goa syster Lisa Figoni ut och dricka några öl. Jag ska inte supa mig full.
Lite skillnad på de och ta sig ngn öl. Men jag känner att jag måste komma ut bland folk lite, känna mig som en 20 åring, och inte som mamma dygnet runt. Jag är inte den som springer ute när jag har barn. Var ute en gång efter Bella och det var på min födelsedag, en månad innan jag blev gravid med Nicole. Så imorgon ska jag njuta av utekvällen och sällskapet, var så längesedan jag spenderade tid med min syster. :)

Kommentarer
Postat av: Michelle

När man skaffar barn så skaffar man sig en prioritering,och helt klart är det sina barn.MEN man glömmer sig själv ibland i processen som förälder.Du ska helt vara osjälvisk och tänka på dig själv då och då..och för att barnen ska må bra,måste de självklart ha en mamma som mår bra.Så gå du ut o njut av kvällen.Detta är du värd gumman..puss o kram

2010-07-15 @ 19:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0