Bara skriver av mig lite ..

Jag vet inte ens hur jag ska börja detta inlägg.
Det låter väl bara så himla dumt, att jag känner mig helt ensam och bortglömd.
Detta har inget med mina barn att göra att jag känner mig ensam, jag är världens lyckligaste egentligen ( och är ju inte ensam när jag har mina barn ) men just nu är jag i en depression, varför vet jag inte riktigt? Jag känner mig bara så himla ensam, det känns som ingen älskar en och man liksom är helt bortglömd .. ah, de är ingen rolig känsla just nu iallafall. Jag hoppas jag mår bättre snart igen.
Jag vill bara akjgklglksglöskdgkdöskgökskgslkhlsdfklkaökpohkfdo !!!
Jävla känsla..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men gumman då.....Det är nog hormonerna som spelar dig ett spratt, sen är det ju så att leva familjeliv,man känner sig ensam och bortglömd, men det e bara o ringa så kommer jag o dricker kaffe o tjatar lite ver du väl=) älskar dig.puss

2010-07-05 @ 23:42:47
Postat av: Leeza

hej gumman försökt nå lilla dig saknar dig jätte mycket ju,vill ju komma och hälsa på men om det inte är så bra med dig så kanske du vill vara själv!hör av dig iaf jag e ju ledig,puss älskar dig sis

2010-07-06 @ 01:42:48
URL: http://genine.blogg.se/
Postat av: Cathrin

Kanske är för att jag inte är hemma :P

Jag kommer snart och då ska vi prataaaa :)

2010-07-06 @ 12:50:01
Postat av: jessica W

vet hur du känner dig..känner precis så med..gött jobbigt är det...

2010-07-06 @ 18:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0