Kärlek

Iszabella stod nyss här vid soffan, och Nicole hade en vit napp i munnen. Då hade Iszabella letat upp en rosa napp som hon tyckte att hennes lillasyster skulle ha, så den stoppade hon i munnen på Nicole. Efter bara en minut så hade hon hittat en grön och då skulle hon ha den istället. Så då bytte hon igen. Hon är så go.
Jag blir så glad när jag ser hur Iszabella beter sig med Nicole. Hon är inte avundsjuk alls.
Har hon varit borta en stund på dagen och kommer hem, så går hon direkt till Nicole och klappar henne lite på huvudet. Som "hejhej, nu är storasyster hemma igen" . Hon brukar ofta klappa henne på huvudet, och pussa på hennes panna. Min stora snälla flicka, jag tror de två kommer ta väl hand om varandra när det blir större.
Inte så att könet spelade någon roll men nu är jag faktiskt glad att det blev en till flicka. De kommer ha så mycket gemensamt, ta hand om varandra som två bästa vänner när det blir några år. Jag är så lycklig över mina barn.
(Jag hoppas dock Nicole inte blir lika vilder som sin syster, men det kan lätt hända att hon tar efter Iszabella) :)
Hehe. Jag älskar er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0