Skit !

Hela dagen har jag mått oerhört dåligt , har fått ta flera pauser när jag städa förut ..
Snurra till i huvudet, och kände mig spyfärdig. Har knappt kunnat äta idag heller, fick i mig en smörgås med lite aprikoskräm i morse, och ca 5 skedar av maten förut. Fyyy ..
De är de enda jag ätit på hela dagen .. vet inte om det beror på mitt blodvärde kanske?
Var för en stund sedan inne på toa och kräktes upp maten (ursäkta)..
Hoppas jag mår bättre om en stund iallafall, ska försöka somna lilla bella nu och sedan får de bli en film.
Och kanske lite godis, om magen tillåter .. :)
Tingeling..

Kommentarer
Postat av: svärmor

kan bero på ditt låga blodvärde.kolla upp det så snart som möjligt.kram

2010-06-28 @ 11:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0