BVC imorgon.

Nu ska jag strax lägga mig här. Jag var jätte trött vid 6 tiden, men efter två koppar kaffe blev jag pigg igen, men nu känner jag att kroppen inte orkar mycket mer för idag.
Imorgon ska vi till BVC, läkarkontroll, vacc, mätning och vägning för Iszabella.
Yippie att hon kanske får feber av vaccinet nu när hon äntligen blivit frisk. Mindre roligt när hon har varit sjuk flera gånger. Detta är ju inte riktigt samma sak, men det blir ju fortfarande jobbigt för henne.
Sist vi var på BVC vägde hon 7860gram och var 72,5 cm lång.
Vågar inte gissa vad hon väger nu men jag hoppas iallafall att hon väger mot 8500gram hållet.
8460gram och 74cm lång kanske.
Så är de ju den här läkarkontrollen då, blir jämt så nervös på sånt. Känns som de dömer en eller något.
Jag får bara en sån obehaglig känsla.

Jaja, nu ska jag göra de sista innan jag hoppar i säng.
Godnatt allihopa, sov gott!

Kommentarer
Postat av: malin

ojj , medina väger ju mer än henne :P men de e bara för bella e så aktiv medina väger 8610 gram :) o e 65 lång :)hehe

2010-03-04 @ 13:25:56
URL: http://mammatillmedina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0