INTE MIN DAG IDAG!!!!

Denna dagen kunde vi hoppat över tycker jag, den har absolut inte varit bra.
Känner mig så lättretad, jag har ingen ork och det blir bara värre i mitt bäcken..
Det blir för mycket så vissa stunder fäller jag en liten tår, det tar så på mig.
Är nu megatrött, Iszabella sover men somnade innan 7, hon har ioförsig inte sovit på hela dagen.
Men ifall jag känner henne rätt så vaknar hon snart igen, pricken över i:t ...
Därför håller jag mig vaken en stund till iallafall, annars kommer jag var ännu tröttare om hon vaknar.
Lilla hjärtat i magen, börjar mer och mer tro att det är en liten flicka som gömmer sig där inne.
Något säger mig att de är så, är så nyfiken på h'n nu. Men det är allt ett par veckor kvar, kommer kännas som evigheter. :/

Kommentarer
Postat av: jessica W

det är en pojke ;P

2010-05-31 @ 07:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0