Lördagen ..

Godkväll alla ..
Nu är lördagen snart slut, gör mig inget för jag har faktiskt jävligt tråkigt.
Dagen i sig har varit så konstig, fram till fyra var allt segt och huvudvärk hade man också.
Sedan kom bompi, (min lillebror Lucas) . Vi har kallat honom de mer eller mindre hela hans liv så det blir automatiskt att man säger bompi. Jaja iallafall ..
Och en stund efter det kom min lillasyster Mikaela, och sedan kom även Madde , tobias och alla barnen :).
Så vi tog en kaffe på balkongen och tjötade, hade inte klockan vart allt för mycket hade vi grillat men det skulle vi ta imorgon istället, om vädret tillåter!!! Men man ska väl ha sån jäkla otur som vanligt.. :/
Nu sitter jag här och kikar runt efter lite saker på internet, men jag hittar väl inget speciellt, som vanligt.
Är SÅ förbannat sugen på stjärnchips, grav-noja på något jämt. Ska bli så himla skönt att slippa de sedan.
För de är ju oftast på kvällarna , då alla affärer har stängt man bara måste ha de där man är sugen på och man blir ju dum i huvudet om man inte får de. Men Gravida Elina får stå ut , för nu har jag inte sånna chips.
David sa åt mig att äta nachochipsen som ligger i skåpet, hallååå? Tror inte han riktigt förstår sig på en gravid kvinna. Haha. Men jag älskar honom ändå. <3
Jag ska iallafall se klart på en film som jag inte hann se klart på igår kväll. Sedan blir det nog sängen..
Natti natti ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0