Söndag !!

.. Ja eller snart är det måndag men inte än :)
Idag har jag grejat hemma heeeela dagen. Tvättat från 4, och var väl klar vid 8 någon gång.
Det blev massa tvätt idag, som gardiner , sängkläder osv..
Och mitt uppe i allt stod man med maten, självklart hjälpte David till ..
Det blev god pannbiff med potatis, löksås och lingonsylt. Det var ett tag sedan.. Mmmmm va gott det var. :)
Så idag har jag röjt och knappt suttit ner en min, så nu sitter jag här med tryck nedåt och sammandragningar.
Som vanligt på kvällarna ..
Drömde i natt att slemmis gick , och sedan forsa det blod. Uscha.
Jag har mardrömmar varje natt nuförtiden.
Idag är det iallafall 38 dagar kvar , 38 dagar? Så nära redan, känns helt overkligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0