Hejheeej!

Lite uppdatering ;
Vad finns det att skriva? Humm..
Jo , jag har rakat av mig håret. Ja inte allt men på sidan.
Här hade jag precis börjat:
Det blev väl bra, men jag är ju inte klar. Måste klippa upp håret och sedan färga det men andra säger att det är fint redan nu så jag får väl lita på de ;)
Nog om det...
Igår var Iszabella hos sin farmor och var på Ellas 1 års kalas, medans jag, David och Nicole var hos min mamma och som hade kalas för min lillebror och henne själv.
Ville ju egentligen haft med mig min Bella då min morbror , hans tjej och mina kusiner inte träffas så ofta.
Christoffer (ena min kusin) var ju inte heller med, men lilla Alvin var där. Jösses vad stor han har blivit. Känns inte alls som det var så längesedan han föddes. Ja tiden går riktigt foooort.
Iallafall för ett par dagar sedan ramlade vår lilla sessa här på köksgolvet, slog i näsan rätt i golvet.
Så ringde i panik till Cathrin (Davids bror tjej), och hon kom på någon minut så vi åkte in till akuten med Bellan.
Alltså när något sådant händer ens barn vill man ju självklart åka in så det kan undersöka om ex näsan är bruten, eller om det är något som gått sönder ..
När vi kommer in så kommer det in en äldre dam och säger att " Barn är så mjuka så de kan inte bryta näsan, de är nästan omöjligt för oss att  bryta näsan, men jag ska ringa till kirurgläkaren så får vi se om han kan titta på henne. Annars får ni åka hem, och komma tillbaka om ni tycker att det är lämpligt".. ja typ sådär.
Jaha? Alltså seriöööst? De hade inte ens tänkt titta på min stackars Bella som hade blod överallt och man såg inte in i näsan pga allt blod. Är det inte deras uppgift att torka av blodet kring näsan och kika på om det kan gått sönder? De kom sedan in en utländsk läkare som kollar lite med lampa och säger att den inte är av.
Men han ser ju inte hur det ser ut vid öppningen av näsan pga allt blod, tog han bort det ? Nej.. Utan det såg bra ut. Vi skulle hålla koll så hon inte var hängig och så bara. När vi kommer hem och torkar bort det mesta av blodet så har hon änna fått ett hack ..hur ska man säga. Mellan näsborrarna den lilla "biten" som är där, det såg ut som om den var helt av. Jag blir så jävla förbannad att de aldrig kan göra sitt jobb. Åhh..
Ne nu får jag sluta skriva om det för jag blir så förbannad.
Ne nu hör jag Bella skrika i sin säng så jag får ta och avsluta här. Hejhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0