31/12 2008

Idag vakna man vid 09.00 , trött som bara den för att man har sovit oroligt..
David somnade vid 4,5 i natt och vakna samtidigt som mig, så vi är alla trötta idag verkar det som.
I natt låg jag och tänkte på att jag ville klippa mig, riktigt kort ..
Så för att jag inte skulle ångra mig klev jag upp , tog saxen och klippte av allt hår för att de om några dagar ska bli bra .
Just nu är det skevt överallt, haha ser inte riktigt klok ut, men vem har sagt att man måste vara snygg?
Idag har jag varit och hälsat på Jennie och hennes underbara söta son Alvin, har även kort som har tagits men tyvärr har jag inte någon usb-sladd i närheten:/ ..
Får ladda upp dom imorgon.
Världens tystlåtna bebis kan jag säga, på 3 timmar jag var där skrek han inte en enda gång, gjorde bara ifrån sig något litet fjantit ljud då och då, men det är ju mer gulligt :))
Längtar så tills jag får träffa er två igen .. Det var kul att besöka er .
Ätit god mat har man gjort idag också, magen känns som en balong som ska spricka vilken sekund som helst, och ändå var det ett tag sedan jag åt.
Då var det bara att vänta på det nya året, gå ut med bubban och smälla lite ... Det tycker ju hon är så roligt.
Då får ni alla ha det så bra , så skriver jag mer imorgon.
Pussheeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0