Barnmorskan idag !

Idag har jag varit hos barnmorskan , utan min david  :(
Kändes tråkigt , eftersom han har varit med varje gång men han var ju tvungen att vara på ett annat ställe.
Mamma var med iaf , så det kändes skönt.
Magen var nästan 30 cm, och hjärtljuden låg på 150 ..
Jag frågade barnmorskan hur bebisen låg där inne, för det är ju kul och veta.
Lillen ligger med huvudet neråt just nu men det kan ju också ändras. Men vi får hoppas att han ligger skönt så , och ligger kvar i den ställningen :) hehe .
prover är skickade till Göteborg för att se gallsalter, har ju sån otrolig klåda så kanske är det.
Och om det är högt , så blir det eventuellt inläggning på antenantalen eller vad det heter , kan knappt skriva och uttala det:P
Men vi får hoppas på att min medicin hjälper mig nu, för det är ju inte kul att bli inlagd och sedan förlösas med kejsarsnitt förtidigt.
Jag vill ha en vanlig förlossning, det tillhör ju liksom.
Även om det kommer göra förbaskat ont, så kommer det vara en sån upplevelse som aldrig kommer kunna jämföras med något annat.
Jag bara längtar efter den dagen, då jag får hålla i mitt lilla barn och känna den stora känslan.
2 månader och några dagar kvar, hoppas tiden bara går nu.. Tänker på det varje dag! :)) Mitt lilla liv där inne.. <3
Ne nu ska jag dra mig . Skriver någon annan dag. Hejdåå !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0