haha!!

Samma person igen som lägger sina kommentarer :)) . så kul!! Verkligen ...
Förlorar vänner höger till vänster? för att jag lägger mig i andras liv? Hm?
Då får du nog ta och förklara lite mera. För det första umgås jag inte med någon nästan förutom min älskade pojkvän? Så hur går detta ihop ? haha jaja ..
Kul att samma person är inne och läser allt jag skriver, mitt liv måste ju vara så intressant.
Men men , ne det är ju nyår idag så om du ska ha något mer och kommentera eller till alla andra som lägger sig våra liv, vi som är gravida.
Idag blir det en alkoholfri öl, på 0,05% SHIT! nu förväntar jag mig massa kommentarer, puss på alla som bryr sig mer om andra än sig själv. det är väldigt kärleksfullt och uppskattat! Ni borde få dagens ros för det.
Till er alla andra normala människor, ha en bra sista dag på detta året och hoppas 2009 blir suverän. PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0