Pojke eller Flicka?

Sax och kniv under kuddar: man ska lägga en sax och en kniv under varsin kudde. Kniven symboliserar pojke och saxen flicka. Älsklingen preparerade kuddarna sen satte jag mig, på kudden med en sax under! Resultat: Flicka!


Magens form: En toppig, utstående mage som knappt syns bakifrån är en pojkmage. En bredare döljer en flicka. Resultat: Pojke!


Pigmentrand: En rand på magen från naveln och nedåt, då är det en pojke.Resultat: Pojke!


Sött eller surt?: Om man är sugen på söta saker så väntar man en pojke, om man hellre vill ha sura saker så väntar man en flicka. Resultat: Flicka!


Babyns sparkar: Om barnet sparkar mest på höger sida är det en pojke, på vänster en flicka. Mycket sparkar tyder också på en pojke, mindre på en flicka. Jag har nästan bara känt rörelser i mitten och på vänster sida. Resultat: Pojke!


Sover på sidan: Om man sover på vänster sida så väntar man en pojke, höger sida en flicka. Jag sover mestadels på vänster sida. Resultat: Pojke!


Skönhet: Det sägs att en flicka "stjäl" sin mammas skönhet, medans om man väntar en pojke så blir man vackrare under graviditeten. Jag har inte förändrats i utseendet vad jag kan se. Resultat: Pojke!


Slutresultat:

Flicka: 2

Pojke: 5

Enligt detta ska jag få en pojke!
hm, ja vi får se vad som tittar ut .. :))


Kommentarer
Postat av: jessica

jag tror det blir en flicka jag =P

2008-12-31 @ 13:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0