David Larsen

Jag har världens bästa pojkvän.
Jag förstår inte hur man kan tycka om någon såhär mycket som jag tycker om min david.
Han får min hela tiden att må bra, han får mig att skratta och le om dagarna.
Dom här känslorna har aldrig existerat innan, så undra vad det var för känslor jag hade innan. Var det kärlek?
För varje dag som går älskar jag bara min älskling mer och mer.
Ett liv utan honom skulle jag aldrig klara av, han är den som får mig att vilja leva.

Inte bara att han är bästa pojkvännen man kan ha , så kommer han bli en sådan bra pappa.

Alla barn och djur dras till honom, och det kan jag också förstå!
Vi kommer snart bli en familj, och förhoppningsvis kanske det blir något annat att se fram emot också
Det kommer alltid att vara han och jag.
Det enda som kan skilja oss åt är döden, men jag vet att efter den kommer vi fortfarande vara
tillsammans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0