Du får mig att le ..


Älskar min underbara älskling så himla mycket, det går inte ens att förklara..
Jag hade en sådan hemsk dröm inatt, om att han lämna mig..
 nästan så att jag grät när jag vaknade, men så låg han där bredvid mig. Så underbart vacker han är när han sover.
Och då kunde jag knappast låta bli, så jag väckte honom med tusentals pussar. Men så söt som han är, så oavsett hur trött han än är så ler han bara när han slår upp ögonen.
Du är mitt liv hjärtat, vad skulle jag göra utan dig?
Du får mig verkligen att må så bra..
Nu ska vi bli en familj, och jag ser verkligen fram emot detta.

Jag älskar dig, och vill alltid leva med dig.

 

Kommentarer
Postat av: emma

haha jag måste säga att han ser rolig ut ibland när han sover :D

2008-07-30 @ 03:48:10
URL: http://dontpaniiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0