Jobb + Fika..

Idag har jag jobbet och det har faktiskt varit en skön och snabb dag. Lika skönt att sluta varje gång känns det som.
Det är spring och plock hela tiden nästan.
På lunchrasten mötte jag upp mamma och Madde, köpte mig mos med korv och sedan satte vi oss och drack kaffe på espresso. Självklart går tiden så fort när man sitter så med folk, så efter 30 snabba minuter var det dags igen för jobb jobb och åter jobb. Men bara i två timmar så det gick väldigt fort.
Mötte lille tjockisen Jennie, för vi skulle ta en fika vi planerade igår. Så det blev espresso igen..
Tills getingarna kom för då ville vi inte sitta där mer..
Jennie skrek "elina, din axel... ditt hår.. din axel..." haha, getingen kunde inte bestämma sig vart den ville sitta på mig :P .
Vi hann med mycket bebisprat iallafall..
Nu är jag hemma igen, MED en kopp kaffe framför mig. Men det lär även bli den sista koppen idag. haha !
Nu ska jag inte sitta här mer, så jag avslutar jag här så skriver jag mer sedan eller imorgon. Hejdå allihop.

                                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0