varmt!

Detta låter lite knepigt :) , men det är verkligen så varmt att det inte ens går att vara ute.
Men vi har iallafall spelat lite golf idag, och efter det blev det varm middag ..God, men inte så skönt att äta varm mat när det redan är varmt som det är .
Jag och david har suttit i soffan med ett jävla korsord i evigheter nu .. Men det börjar blir klart strax! :)
Jag mamma och david satte oss på balkongen förut och tog en cigg med kaffet. väldigt skönt..
Tills en hemsk geting kom och förstörde allt. Den satte sig i mitt hår, så jag sprang in och efter det satte den sig på mamma, så hon kom in bara några sekunder efter mig. När vi hade gått in så hade den satt sig på electras lilla rumpa, så hon hade blivit så arg att hon skulle bita tag i denna getingen. Men det gick inte, för getingen hann före. Så nu har electra en nos som är ca 3x större.
Nu ska familjen här äta glass tillsammans. Viennetta - mumsigt.

                                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0