Lägenhetsvisning.

Idag har jag och david kollat på en lägenhet i stan. (granne med sandberg) :)
Den var verkligen jätte fin, en tvåa som var 55kv ..
Så himla mysig, ganska litet storarum och lite större sovrum. Hoppas vi verkligen får den :))
De ringde från fastighetsbolaget balder , som är från göteborg. Och jag hade inte ens sökt egentligen men eftersom att jag ändå söker en två så kunde man ju lika gärna kolla på den, och det gjorde vi helt rätt i :)
Nu börjar magen bli större större och större.. växer för varje dag och jag känner mig riktigt stolt över mig själv, jag promenerar varje dag och det känns väldigt nyttigt. Vissa går ju liksom inte under hela graviditeten och det är väl lite synd för det är ändå väldigt bra träning inför förlossningen :)
V. 17 nu ... tiden bara går verkligen, och på måndag blir det ultraljud <33.
Idag har man väl inte gjort mycket mer, eller jo .. jag och david har suttit och letat jobb till honom så nu har vi väl sökt 3 jobb i norge åt honom.
Sedan har ju nathalie varit här, men nu är hon på ärende så hon kommer hit sedan igen:P , hon har även haft min lilla puppi (electra) , hemma hos sig över natten. Hon tycker fan de är bättre än att ha en pojkvän. hahah.
 Ne nu ska jag göra mamma sällis, men kanske skriver mer sedan.
Tingeling.
 


Kommentarer
Postat av: Jenny S :)

:) Hoppas att ni får lägenheten, hade varit trevligt :) Promenera runt spikön tillsammans, hör av dig. saknar dig. puss

2008-09-12 @ 17:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0