Ultraljud ..

Igår var jag på ultraljud, mamma david och nathalie var med. <3 Det var helt fantastiskt att se .. :)
Den låg och sov, men när den väl upptäckte att det var något otäck som rörde vid magen så börja den sprattla som fan. haha.
fötter och ben vid huvudet, sparka och hade sig.Men det var så sött :)
Den var 13 cm lång, och var verkligen det finaste jag sett ..
haha stora läppar hade den också , :P
Så började vi prata om att det var vanligt att se dem suga på tummen, men det gjorde inte min vid just det tillfället.
Men ett par minuter senare såg man verkligen hur hela munnen rörde sig, och hur den verkligen sög på tummen. Otroligt..
Jag och älskling har väl kollat på de bilderna 20.000 gånger sedan igår.
Det går inte att sluta..
Bebisen vår är beräknad den 19 februari, och det är ju våran älskling electras dag. grymt om den kunde komma då!
Längtar så iallafall...

Kommentarer
Postat av: Marie [ Williams Mamma ♥ ]

Myspys!! =)

2008-09-17 @ 20:51:58
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0