Hejhej!

Vart ska man börja ?
Ifredags kom Davids syster och hämtade Iszabella, kändes sorgligt att lämna henne för hon blev ju lite ledsen.
Men det gick nog över efter ett tag.
Jag och david bara slappade hela fredagen , fast ändå inte för man kände ändå inte "oro", men man var inte riktigt sig själv, men det är ju klart eftersom att man inte vart ifrån Iszabella så länge någon gång.
Jag somnade iallafall inte förrän halv 4 på morgonen, kändes jätte konstigt att försöka sova utan Bellan.
Men till slut somnade jag iallafall.
Sedan var det upp klockan 8, satte på kaffe , duschade , gjorde mig iordning och satt och vänta på att mamma skulle komma och hämta oss vid 10.00 .
Bilresan till Göteborg gick för en gång skull ganska fort, jag brukar annars få huvudvärk när jag åker bil i typ en timma.
Ja sedan var vi inne på Liseberg, kändes så härligt att jag och david fick lite egentid. Man kände sig typ "nykär" , eller aa svårt att förklara men :P haha. Det var riktigt mysigt.
Jag vann stjärnvinst i Geisha , och en stor nalle till min älskade dotter. + en giraff. :)
Dagen var toppen även fast det kom en skur lite då och då, det var aldrig så man blev riktigt blöt iallafall.
Sandra ville jätte gärna åka radiobilarna en sista gång innna vi skulle åka hem, jag ville inte köra någon bil för när vi åkte den innan så var det någon som åkte in i mig , jätte hårt så det kändes som jag fick en spark i magen, det gjorde riktigt ont . Men jag sa till henne att hon kunde köra mig istället och det ville hon .
När vi står i kön så står det tre stycken killar som var fulla, äckliga och såg riktigt sliskiga ut. USCH!
Dom började hålla på emot Sandra, hon sjönk ihop, och kollade på dom som om hon undra vafan dom syssla med, så jag sa att hon skulle strunta i det, kön började röra på sig så vi skulle gå framåt , då börjar denna killen mot mig , tog fram handen och typ tryckte sig upp framför mitt ansikte så jag gick undan och gick förbi han, då kläcker han ur sig "jävla bitterfitta" , och david blev ju riktigt förbannad och gav han en smäll när bilarna hade startat där inne, och tur att det inte blev mer än så , för jag fick verkligen ta och lugna ner honom. Killen gick sedan snabbt förbi david efter att det var slut. Vi gick ut till mamma och cliff och david krama om mig och sa "Ingen slår min dotters mamma" , min goa räddare.
Tråkigt att dom jävlarna förstörde det sista !
Tur att det inte blev mer än så iallafall, jag vet ju hur david fungerar och det där var ingenting. Duktig älskling!
Idag har man fått sova ut, det var skönt. Men direkt när jag vaknade kom jag och tänka på min sessa, saknar henne sååååå mycket nu. Längtar tills hon kommer hem sedan <3
Älskar David och Iszabella mer än nåååågot annat !!!!!!! Mina änglar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0