INATT HADE JAG EN DRÖM!

Om att bubban fick valpar !
Jag har ju gissat på att det är 11 små liv där inne, men i min dröm var det 10 stycken, och då får david rätt denna gången.
Jag hade ju rätt sist då det blev nio ;) ..
Men från och med imorgon kan hon föda, och jag tror det händer vilken dag som helst, så stor som hon är.
Men sedan kan hon ju även gå över 7 dagar, men bara det inte blir några komplikationer , eller så ..
Eftersom hon är så stor så kan det mycket möjligt hända att det blir för jobbigt för livmodern och då måste hon snittas.
Det vill vi ju inte !
Ja , de hade färger från helvita , till vita med en brun fläck och svarta m.m .
Vi får se vad som kikar fram när det väl är dags.
Bubban <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0