Jag vill ha ..

En projektor , så man kan göra en målning av Iszabella, på en bred trä"planka"  , det ska vara tre foton, och den ska vara stor.
Och sedan ska det vara tre lampor ner som lyser på "korten"/målningen.
Men det är ju så himla onödigt att köpta en sådan, för de är ju inte billiga direkt.
Man kunde hyra en i göteborg men lite onödigt att åka fram och tillbaka.
Sedan när vi ska byta upp oss mot en större lägenhet ska vi istället göra en målning utav henne på ena väggen i hennes rum.
Jag har redan börjat köpa in saker till hennes rum, och allt ska ju nästan vara i rosa :) hahahaha.
Ne nu har man kommit ut ur duschen , ska göra mig iordning sedan om en timma blir det iväg ..
Ska även hämta min lillebror på fritis också när man ändå är på källstorp. För han går ju på paradisskolan , och där är ju hans fritis också .
Han kommer nog bli jätte jätte glad , för han älskar ju david så otroligt mycket,
Får ej glömma hans jacka som han har fått utav dig också .

Ha en bra dag alla ! Heeejdå .


Kommentarer
Postat av: Lillebror Lucas

Det är jätte roligt när ni kommer och hämtar mig eller är hemma hos mig.Jag blev jätte glad för jackan,den var fin.Tack!Älskar dig storasyster och min "storebror" David och morbrors älskling Iszabella

2009-08-04 @ 20:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0