Måndag, Måndag!

Här fick vi gå upp tidigt allihopa, eller ja sov väl en timme extra för jag kunde verkligen inte hålla upp ögonen.
DHL kom och lämnade våra nya sängbord vid 8.00 , och efter det var david jätte pigg.
Efter det gjorde vi iordning oss och gick hem till mamma en sväng, och efter det var det dags för BVC..
Iszabella väger nu 6580gram, och var 67cm lång. Ligger lite under sin kurva i vikt, och över på längd.
Men hon sa att allt såg normalt ut ändå, hon är nog som sin mor sa hon.. Och det kan ju stämma mycket bra , Iszabella kommer la antagligen ha samma problem som mig, att gå upp i vikt.
Läkarn var med idag och kollade. Sköterskan tog en liten genomgång i förväg med mig eftersom att Iszabella har blivit så aktiv . Hon pratade lite om att vi ska akta oss med sladdar , och lite annat som kanske inte är så bra. Och att vi ska sänka spjälsängen, vilket vi nu har gjort.
När vi kom hem tog vi det lugnt , Iszabella har sovit ovanligt mycke idag. Jag vet inte om hon börjar bli sjuk :S .
Men hon har ju ingen feber eller så, och hon beter sig som hon brukar, vi får se..
Vi va nyss på Sibylla och handlade mat, så nu är magen full.
Iszabella vaknade för tio minuter sedan så nu ska jag ta och ge henne lite burkmat.
Har tyvärr ingen efterrätt till henne nu, men det får köpas in imorgon. Men hon verkar gilla maten mer faktiskt :P
Ha en bra kväll , hejhej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0