Megan har vart på besök !

Ja som sagt , hon hade inte gått upp då jag skrev sist.
Men tio minuter efter hörde hon av sig , och kom efter en liten stund.
Jag hann precis städa klart, gött det.
Var jätte trevligt, vi pratade om gamla tider och om massa nya saker.
Hon sa väl tusen gånger att hon inte kunde fatta att jag har blivit mamma. Haha .
Fast också att man tydligen kunde se att jag skulle skaffa barn "tidigt" , om det nu är det ..:P
Tidigt för mig är ju typ 15 - 17 år ..
Känner mig jätte gammal!

Det var en trevlig stund iallafall, och jag hoppas vi fikar lite oftare nu .

Jaja det var väl det .. ha det bra alla. Hejhej

Kommentarer
Postat av: Jennie

hehe ja, vi båda är ju faktiskt lediga så lite tid har man ju i alla fall :D

2009-08-03 @ 20:14:38
URL: http://youngmom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0