Onsdag !

Idag kom äntligen skötväskan, efter många många dagar och ett tjatande på dom.
Men vad ska man göra när man inte får saker man har beställt?
När jag gick upp imorse reagerade electra inte ens, måste vara väldigt jobbigt för henne nu stackarn.
Hon brukar ju alltid vara pigg på morgonen och komma springandes så fort hon hör en, men inte nu.
Iszabella somnade vid åtta igår kväll, men vaknade sedan efter två timmar och var upp till tolv.
Konstigt, hon brukar ju faktiskt sova runt, det har hon ju gjort de senaste veckorna. Men men ..
Så nu har vi en trött bella som sitter här i soffan och grejar..


Jag ääääälskar dig !! Gud vad jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

gött att skötväskan kom nu..dom va inte snabba där..

2009-08-12 @ 13:13:00
Postat av: jessica

oj dt var jag som skrev det med skötväskan..konstigt att namnet försvann

2009-08-12 @ 14:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0