Förlossningsberättelser.

vad många de är som fött barn i det sista tycker jag.. Grattis till dom.
När man sitter och läser allas förlossningsberättelser blir man ju helt tokig.
Det är väl ingen underbar smärta men "jag" själv tyckte att jag stod ut med dom. Så farligt var det inte.
Jag menar då att man blir tokig på ett positivt sätt, jag verkligen längtar tills sommaren nu.
Så vi kan få vara med om allt igen och få vår lilla bebbe i famnen , men självklart kommer jag ju njuta av graviditeten också.
Jag har skrivit innan att jag ska skriva en förlossningsberättelse, men har inte gjort det än då jag inte har ringt efter journalerna än, men det ska göras snart iallafall.
Då kommer det en, bara ett år efter men vadå  :P , bättre sent än aldrig. Hehe.
Åh jag känner mig helt sprallig just nu , vet inte varför men ibland får jag bara lite glädjerus :).

Idag eller nyss hade vi besök utan Anna K och Anna E. Dessa två människor, de får en verkligen att skratta alltså. Helt bengt blir de när dom två är på besök :).
Det var roligt att de var här en stund iallafall, inte ofta man får besök av dom.

Ne nu tänkte jag kika efter lite bebissaker här på nätet. Man kan ju inte hålla sig.
Hejhej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0