Måndag nu igen .

Gillar verkligen inte måndagar, men de kommer ju alltid en gång i veckan så vad ska man göra åt det ?
Iszabella har inte sovit bra i natt, stackarn.. Blir det värre tills imorgon får jag åka till vårdcentralen med henne.
Jag har verkligen slarvat med att skriva här, jag måste skärpa till mig. Jag vill ändå att det ska bli skrivet vad vi gör osv, så man kan se bakåt sedan. Men tro mig , snart blir det lite mer inlägg .. :)
Just nu sitter jag här med en kopp kaffe, hörde nyss en liten nyfödd bebis utanför, han/hon var inte alls glad. Gud så sött det lät. :)
Väntar på att syster Lisa ska komma, vi ska ta en kopp kaffe och tjata som vanligt. Blir en del kaffe idag. Men det behövs.
Ja , jag vet inte riktigt om jag har något mer att skriva, så alla får väl ha en trevlig måndag. Hejhej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0