Visst är det underbart ?

Att ha barn är helt underbart, men ibland har de sina dagar då de inte riktigt vill något , förutom o gråta. Och då blir man ju skogstokig, men så är det ju helt enkelt. Idag har Iszabella haft en sådan dag. Hon har nog kommit in i någon känslig period eller något, för så fort man gick ifrån henne en meter började hon stortjuta. Stackars min lilla älskling. Hon har heller inte velat sova, så nu ligger david där inne och nattar henne. Jag får ju knappt natta henne längre, för det vill hon att pappa gör. Men men.. hon vänder förhoppningsvis igen. :)
Idag var det meningen att vi skulle åkt till siba, men så blev det icke. Hade varje ork eller lust när det är så mycket snö ute. Får ta det i veckan istället.
Så det har bara varit hemma för vår del. Jag ville så gärna till affären förut för att köpa lite gott men så blev det inte heller, och det får jag ångra nu när jag är jätte sugen. :/.
Ne nu snart blir det att kolla klart filmen vi började titta på igår, jag somnade som vanligt så det brukar ta 2-3 dagar innan jag hunnit se klart en film :P.
Godnatt alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0