Ricinolja ..

Det har vi testat nu idag!!
Man skulle ta två matskedar , och efter 3 -4 timmar ytterligare två matskedar.
Fyfan vad det smakade, fick knappt ner det förrän det nästan vill upp igen. Usch usch!
Vi får se vart detta leder, men jag tror inte på något iallafall :P .
Vår lille knodd vill nog stanna där föralltid verkar det som . haha

Ja , jag har väl inte mycket och göra så snodde denna av jennie på hennes blogg :


  • Höger- eller vänsterhänt: Höger
  • Humör just nu: Ja du, glad och pirrig 
  • Favoritgodis: Från gång till gång, choklad eller lakris
  • Är det nåt du absolut inte äter: Kommer faktiskt inte på någotjag riktigt inte äter, men något finns det väl .
  • Kläder just nu: Myskläder
  • Musik just nu: Allt jag hör är en diskmaskin, och nio små valpar som bråkar
  • Vad sa du senast: "Mmm"
  • Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Ingen aning
  • Sommarplaner: Är mammaledig då, så det blir att göra roliga saker med min man och våran Justin/Iszabella
  • Fisk eller badkruka: Fisk, älskar vatten.
  • Saft eller alkohol: Gillar inte saft, och dricker inte alkohol så mitt svar blir väl inget.
  • Hur många kuddar sover du med: Jag och älskling har 7 st kuddar i sängen, men jag sovar oftast bara med en . haha 
  • Favoritväder: Sol självklart
  • Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Min man och Justin/Izabella är det enda jag behöver.
  • Spelar du nåt instrument: Nix.
  • Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska
  • Sparare eller slösare: Sparare får jag väl säga då.
  • Bästa film: Finns många.
  • Tror på liv på andra planeter: Njaaa.. Ne
  • Kommer du ihåg din första kärlek: Har nog inte vetat vad de har varit innan jag träffa min man David
  • Älskar du henne/honom fortfarande: Ja, jag älskar min David ! :)
  • Har du några homosexuella vänner: Ne inte vad jag vet.  
  • Tror du på mirakel: Självklart.
  • Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Jaaaa!!!!
  • Ser du dig själv som tolerant mot andra: Beror nog på vem det gäller.
  • Ser du på kärleken som ett misstag: Ne varför? Kärleken är underbar. 
  • Hur många barn vill du ha när du blir stor: När jag var liten ville jag ha 4, i detta samhället säger jag 2. Men vem vet :)
  • Bio eller promenad: Promenad.
  • Är du kittlig? Jo det kan man säga.
  • Snarkar du? Nej.
  • Stjärntecken? Vågen.  
  • Rädd för insekter? Ne det kan jag inte påstå. 
  • Äckligaste insekten: Äcklig och äcklig ..
  • Största svaghet: Ta kritik kanske? Enligt min mamma :P
  • Det här är jag bra på: Att vara mig själv. 
  • Bästa bok? Jag läser fan inga böcker. haha
  • Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Läsa andras tankar.
  • Vad vill du jobba som? Jag har ingen aning om vad jag vill göra, inte än. 
  • Chips, morötter eller godis? Dippa morot och gurka!
  • Pizza eller hamburgare? Hamburgare.
  • Skriver du dagbok? Ja faktiskt.
  • Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Har inte piercingar, eller tatueringar nu. Har haft piercing, men inget för mig längre. 
  • Stökigt eller välstädat? VÄLSTÄDAT! Jag har tagit efter min mamma, jag städar nog varje/varannan dag.
  • Gungar du på stolen? Nej.
  • Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Dom tankarna existerar inte i mitt huvud, skulle bli rädd av bara tanken. haha
  • Vilken hand håller du gaffeln i? Vänster, om det inte är någon rätt där man inte behöver kniv.
  • Är du rädd för blod? Nej.
  • Saltar du på maten? Jag har nog kryddat tillräckligt så det inte behövs efter att jag lagt upp maten.
  • Gillar du att sjunga? Ne det brukar jag inte göra. 
  • Anser du att du är stark? psykiskt eller fysisk? Jag är jävligt stark psykiskt.
  • Brukar du sola? Inte nu, nu är jag som en krita.
  • Vad gör du om du får hicka? Dricker massa vatten.
  • Röker du? Mmm..
  • Snusar du? Nej .
  • Använder du knark? Verkligen inte.
  • Kaffe, te eller inget? Blir oftast kaffe.
  • Har du en besatthet? Ja, jag skulle aldrig kunna leva utan mina älsklingar.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hopppas du inte får ont av den. Dom varnar om den. Tänkte också på den innan jag läste följderna av den. Länkar en sida :)

http://www.babyornot.se/menupage.php/uid/226

2009-02-18 @ 20:56:50
URL: http://hafstad.devote.se
Postat av: Mamma

Nej den är inte farlig,har kollat upp det med en barnmorska, och som jag sa till Elina..farligare o röka när man vet att den slutar att andas när man tar ett bloss och det e bevisat av forskarna att plötslig spädbarnsdöd upp till ett år på barnet beror på rökning,så oljan är absolut inget farligare än rökningen så länge man tar den mängden som man ska och vet vad som händer är man tar oljan!

2009-02-19 @ 00:55:39
Postat av: Jennie

Okej, hoppas det funkar utan problem då :D

2009-02-19 @ 07:31:33
URL: http://hafstad.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0