Snart läggdags..

Nu ska vi snart lägga oss här, känner mig inte alls trött men jag måste verkligen.
Ska ju upp tidigt imorgon, för vi ska till barnmorskan :)) , mäta magen och allt det dära . Och det är självklart alltid lika roligt.
Annars har man inte gjort mycket idag, vi har faktiskt bara varit hemma .. diskat, dammsugit och grejat. Men det har varit väldigt skönt.
Jo vi gick en promenad till shell också , kändes väldigt uppfriskande ..
Har ju inte tagit oss våran promenad på två dagar, men det är ju faktiskt för att jag haft så otroligt ont. Men jag försöker ändå, så han/hon kan komma snart.
Känner mig så himla glad nu när det är så nära .. är så mycket på en gång.
Våran nya soffa kommer om två veckor, lägenhet så fort det bara går , och att ha våran bebis i famnen ..
Ja just det, att BLI SMAL IGEN :) , men det ska väl inte bli några problem, så mycket har jag faktiskt inte gått upp.
10 kg tror jag det är, om inte ens det .
Godnatt allihopa, sov gott!!

Kommentarer
Postat av: Jennie

lyllos, 10 kg hade jag i v.20 redan typ ;D

2009-02-04 @ 16:48:27
URL: http://hafstad.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0