Fredag!

Eftersom det var så regnigt igår så gick vi till stan idag istället.
Köpte massa kläder till Iszabella, fast det var dock väldigt dåligt med kläder istan.
Får åka till överby nästa gång det är dags att rensa garderoben :P
Kollade även efter kläder till mig, men jag blir så irriterad!
Ingenting passar..
Just nu har jag storlek 25/32 på byxor, och då är det ju ändå ingen idé att köpa in några eftersom jag förhoppningsvis snart ska gå upp ett par kilo.
David han är ju kräsen han, så hans kläder ligger snart på OKQ8 .. :P

Så har vi även betalat in skötväskan som jag beställde för ca 15 min sedan, så jag bara längtar tills den kommer :))

Vad tycks? Jag bara älskar den! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0