Godmorgon !

Nu har man stigit upp med Bellan ...
Mina ögon är mer trötta än vad jag egentligen är, för jag känner mig rätt pigg !
Förutom att jag har ont lite överallt.. i benen , armarna och axlarna.
Vet inte vad det är, tar en alvedon sedan om det inte lägger sig .

Idag blir det nog att gå ner till stan, kika lite på nya kläder till bella, hon har ju blivit så stor så jag har fått slänga ännu mer kläder, så det behövs verkligen !
Sedan blir det iväg och handla ..

Igår blev lilla Iszabella 5 månader.. kändes som det var förra veckan hon blev 4 men , som sagt tiden går väldigt fort.
Ha en bra dag allihopa. Nu ska jag sitta och mysa med mitt kaffe :) Hejhej.


Kommentarer
Postat av: jenka

Ja, ibland kan ja verkligen inte ligga i sängen på morgonen :P

2009-07-23 @ 15:05:33
URL: http://liljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0