Igår !

Här brukar man inte passa på att sova medans Iszabella gör det, men igår så vilade både jag och david när hon sov.
Det var faktiskt jätte skönt, har endast gjort det en gång innan..
Men så blir det ju, man vill ju göra saker medans hon sover, som städa och lite så.
Vaknade iallafall av att det regnade så ute och det var så mysigt, jag kröp mig lite närmare Iszabella och somnade gott igen. Det var såå mysigt.
När vi hade vaknat gjorde vi oss iordning , sedan tog vi oss en promenad till affären .
Kom hem, började gör mat .. chili con carne blev det!
När maten var klar kom Nathalie och Ibbe hit.
Var nog roligt för david att träffa honom :)
Tråkigt nog hade bellan somnat tio minuter innan de var här, så han fick ju bara se henne lite snabbt.
Men han kommer ju hit idag igen , då är hon nog vaken.

Igår blev Iszabella 5mån, + 1v.. 
Hon har börjat säga mamma !! :D 
Jag är så glad...
Jag tror jag säger mamma tusentals gånger om dagen till henne så för några dagar sedan sa hon mam, men nu säger hon mamma fast det blir först mam och sedan ma . Gullunge
Ne nu ska jag ta och göra iordning lite här.
Ha en bra dag. Hejhej.


Kommentarer
Postat av: Mamma/Mormor

Men Elina...Du blev väl inte förvånad över att hon säger "Mamma"?? Du vet ju vad de sa på BVC, hon är jätte tidig i sin utveckling! Så det är bara och le och njuta av de första orden....



Om hon blir lik DIG så gick du när du var ENDAST 9 månader...



Din lillebror sa faktiskt "pappa" vid 5 månaders ålder och pappa är svårare att säga, han sa "TITTA" vid 6 månader.....



Så släktdrag=)



Älskar er över allt annat på denna jord!!Ni är mitt ALLT, och det kan ingen ta i från mig!

2009-07-28 @ 14:56:02
Postat av: Jenka

Då kommer Ewelina säkert med börja prata snart, hon e med tidig med allt, va roligt! :D



Min systers bebis gick med vid 9mån, så det måste ligga i våran släkt med, ja kunde ju redan knyta skorna när ja va 3-4, och läsa som en vuxen när ja gick i förskolan, hoppas hon har mina gener ;D

2009-07-28 @ 18:53:48
URL: http://liljen§

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0