tråååkigt :/


Det känns lite tråkigare att sitta här och skriva när jag inte kan lägga upp bilder på Iszabella.
Eller rättare sagt ta kort på henne ..
Min kamera är sönder :( 
Den har ju ioförsig varit det väldigt länge, och jag har varit för lat för att lämna in den på lagning .
Men det måste fixas snart, så man kan ta kort på henne.

Just nu ligger bellan och sover, hon somnade för en halvtimma sedan.
Så här sitter jag för mig själv och har dötråkigt..men vad ska man göra? 
Jag väntar på att Lisa ska höra av sig, när hon har vaknat . 
Så man kan ringa och tjata med henne.
Men hon lär ju sova en stund till. eftersom hon jobba till 01.00 inatt.

Oj nu såg jag att the hills var på tvn, lite roligt ..
Men det är ju säkert sånt man sett. 
Ha en bra dag , hejhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0