Eftersom ..

Det inte var helt full liggläge på den andra vagnen  , så blir det i en annan modell - Emmaljunga City Cross.
Men det är ändå samma färger och allt, och det var ju det jag tyckte var så fint så för mig spelar de ingen roll, de såg nästan exakt likadana ut ändå :)

Så till alla som hela tiden kommenterar anonymt, alltså ta och skaffa er ett liv.

Det är jag som har skaffat barn, inte ni som hela tiden lägger era dumma kommentarer , så ni behöver inte vara här inne och tro att ni kan ta hand om henne.
Hon har det så bra det bara går att få, så beskymra er inte ..
Helt serisöst, tänkt om alla gick och beskymra sig över allas liv. Fan vad patetiskt och tråkigt.
Nu ska jag ge min flicka lite mat :) 
Hejdå 

Kommentarer
Postat av: Anna Larsen

Men fan vilka töntar, om dom bara kunde spendera lite tid på sina egna liv så kanske det skulle gå mycket bättre för dom, jag menar om om nu sitter & fjantar sig & har problem över erat liv så kan dom inte ha mycket till liv själva!

Hoppas det går bra med fasters lilla flicka :) <3

2009-03-27 @ 20:51:16
Postat av: Anonym

Äsch skit i alla avundsjuka idioter...dem vet inte ett smack:)klart Izsabella har det bra och bra föräldrar som tar hand om henne...Ni ska vara stolta föräldrar till en underbar ängel:)

puss och kram Lisa (syrran)

Love

2009-03-27 @ 23:52:43
Postat av: Jennie

Håller med dig. Bra att du säger till! Inget att läsa/lyssna på om dom ändå inte kan stå för vem dom är :) bajskorvar hela högen :D

2009-03-28 @ 00:32:41
URL: http://hafstad.devote.se
Postat av: Helena

Vad är det för idioter som håller på att skriva sån skit egentligen? Klart ni kan ta hand om ert barn.

2009-03-29 @ 22:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0