...

Jag har inte hunnit skriva så mycket. .

I torsdags var vi på BVC och allt var jätte bra , lilltjejen hade gått upp 300gram.
Hon vägde 3185 gram ..
Sedan hade hon växt en centimeter, så hon är 49 cm lång nu :)
Så växer gör hon, och inte konstigt så som hon klunkar i sig mjölken :) .

Igår var jag och David och tatuerade oss, har inte tagit någon bild än men det kommer sedan.
Och inte stod vi för den kostnaden, utan det gjorde min snälla mamma, eftersom vi hjälpt henne så mycket med alla valparna. Tack mammi ! :)
David tatuerade in Iszabellas namn på underarmen, och jag gjorde ett fotavtryck av Iszaebllas fot som han sedan ritade av .. Det blev riktigt fint, jag är jätte nöjd !! :)
Och jag har fortfarande en till som han har lovat att göra , tänkte sätta davids namn någonstans. För det kändes så fel att sätta hans namn vid foten, men vi får se vart det blir.

Idag är det hockey 16.30 , och davids mamma hade ju rätt sist, att färjestad skulle vinna :P
Men jag tyckte faktiskt brynäs var värd en vinst sist gång, så mycket de kämpa och så många målchanser de hade.
Men idag SKA brynäs verkligen vinna !!!!!!!! :D Förhoppningsvis..
Ne nu tänkte jag ta mig en skön varm dusch när Iszbella ändå ligger och sover .
Pusshej

Kommentarer
Postat av: Marie

inte idag heller!

2009-03-07 @ 18:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0