Hemma igen !

I sin lägenhet ...
Det känns väldigt skönt, ska röja lite här så det bara är att dammsuga och skura imorgon.
För imorgon ska man iväg tidigt , ska hämta ut ett paket på jätten, handla, och gå till swedbank för att fixa min dosa som har varit sönder ett bra tag nu ..
Iszabella är vaken, men väldigt tyst .. bara kollar och gör inte ett ljud ifrån sig.
Men det är skönt att hon är lite vaken, då kanske hon sover bra i natt, det har hon gjort hittills iallafall .
Vi har fått två stora väskor fulla med bebiskläder till Iszabella ifrån Nettan, hon har själv två små flickor.
Jätte fina kläder..
Sedan fick vi även sängkläder till spjälsängen, vi hade slått vad om när jag skulle få ..
Hon sa att jag skulle få den 19:e medans jag trodde att jag skulle gå över tiden (vilket jag gjorde) , och förlora hon skulle hon köpa en present till bebisen, och om jag förlorade skulle jag köpa en present till hennes dotter,
Och jag vann så det fick jag för det vadet :D
Ne nu ska jag börja röja, Iszabella har somnat igen .. Det är inte länge hon är vaken inte.
Godnatt allihopa , sov gott !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0