ilska !

Såg en person idag som jag mer än ogillar,
fyfan vilken känsla jag fick i hela kroppen !
Jag fick tillbaka känslan då jag läste hennes dumma anonyma kommentarer.
Om att jag inte kommer kunna ta hand om Iszabella?
Hoppas fan något ont händer dig, för du är en ond människa.
Usch , din jävla patetiska jävel.

-------------------------------------

BVC IDAG !
Idag var vi på bvc, vi tog en promenad med Iszabella i bärselen.
Det var jätte skönt att gå med henne i den, och hon trivdes som fisken i vattnet .  :)
Hon hade växt till 53,5 cm, gått upp till 3660gram , sköterskan sa att det kommer bli en lång och smal flicka.


Kommentarer
Postat av: Jenka

Bara avundsjuka, klart att du/ni kommer ta bra hand om henne :)

2009-03-20 @ 14:06:55
URL: http://liljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0