Jag vill att vi ska bli friska !

Igår var det riktigt jobbigt, både för mig och iszabella.
David har ju haft lite tur iallafall, även om han kanske inte är helfrisk.
Gick till apoteket igår för att köpa Nezeril, och den där snorsugen, men på apoteket fanns bara Nezeril.
Jag åkte med mamma till överby för vi skulle handla, så vi gick även in på Beginners (stavas det så:P) , och där fanns snorsug.
Jag såg även en jätte fin vagn , en sittvagn ioförsig.
Men lägger man i fårskinn eller något annat så kan hon ju faktiskt ligga i den också, kanske inte nu men om en och en halv månad ungefär.
Den var riktigt fin, när jag såg den så såg det nästan ut som om den var gjord för Iszabella :) haha.
Ska försöka hitta en bild och lägga in den .
Jag och Iszabella har legat i sängen hela dagen, och hon har knappt varit vaken så nu ska jag passa på att göra mig iordning medans hon fortfarande sover.
Pusshej

Kommentarer
Postat av: jessica

jag har köpt lite grejjer till izsabella

2009-03-26 @ 18:05:48
Postat av: Marie

2009-03-26 @ 22:03:27
Postat av: Marie

Att ni inte kom förbi jobbet?Saknar Iszabella.Ett tag sen jag såg henne.Har väl säkert växt en hel del.

2009-03-26 @ 22:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0